Leerlingenraad

Bij ons op school bestaat de leerlingenraad uit leerlingen uit de groepen 5 tot en met 8. In elke groep wordt elk jaar een vertegenwoordiger gekozen voor de leerlingenraad. De leerlingenraad organiseert verschillende activiteiten, maakt plannen voor de school en stelt vragen aan de directeur.

Even voorstellen

Hallo, wij zijn de leerlingenraad en wij organiseren samen met de commissies leuke activiteiten op school. Wij hebben een ideeënbus waar de kinderen ideeën in kunnen doen. We hebben ook een eigen e-mailadres waar kinderen ideeën naartoe kunnen sturen. Het adres is: leerlingenraad@obsdevogels.nl

Zelf hebben wij uiteraard ook ideeën zoals: Het organiseren van de voorleeswedstrijd en bedenken we  leuke ideeën voor het zomerpleinfeest. Wij gaan er een super schooljaar van maken en wie weet zien we elkaar wel in de gangen.

Bridget(8), Isa (7/8), Nikki (7), Mia (6), Fieke (5/6), Duuk (5/6)

Duuk en Fieke

Groep 5/6

Mia