Social Schools

Via ons communicatieplatform Social Schools wordt u op de hoogte gehouden van alles wat er op school gebeurt

Als uw kind op school start ontvangt u een uitnodiging om een account aan te maken bij Social Schools. U ontvangt hierop nieuws vanuit de directie en de groep van uw kind. Ook kunt u direct met de leerkracht van de klas berichten uitwisselen. Zo houden we alle communicatie binnen de school besloten en centraal op één plek.

Verlof aanvragen en absenties

Via Social Schools kunt u als ouder ook verlofaanvragen doen en uw kind ziek melden.

Hulp bij activiteiten

Via de agenda die u in Social Schools kunt bekijken wordt u op de hoogte gehouden van alle evenementen die plaatsvinden. Soms zijn dit excursies waar de hulp van ouders voor nodig is. De leerkracht van uw kind kan via de agenda om hulp vragen, u kunt vervolgens gemakkelijk aangeven of u bij de activiteit kunt assisteren.

Nog geen account ontvangen?

Stuur dan een e-mail naar onze administratrice Xandra Hopman via xandra@obsdevogels.nl. U krijgt dan een koppelcode toegestuurd om vervolgens via onderstaande knop een account aan te kunnen maken.

account aanmaken Social Schools

Meer vragen?

Via onderstaande knop komt u bij de helpdesk van Social Schools met veelgestelde vragen.

helpdesk social schools